jeudi 17 décembre 2009

Post!!!!


Vandaag post gekregen!
Neen! Geen facturen, geen publiciteit!
Maar een dikke omslag die met een zachte “Plof!” op de tegels terechtkwam…

??

Hé! Post uit Bayonne☺!
Afzender: Agorila Disk

??

Agorila, Elkar, Metak… dat zijn namen die mijn hart vlugger doen slaan! Het is dus met trillende vingers dat ik de chloorvrije (!) omslag openmaakte.
Wat ging ik vinden?? Natuurlijk! Het moest wel om een CD gaan! Maar welke? WELKE??

De “Boem!” die ik hoorde was niet te wijten aan ’t één of ’t ander gevaarlijk spul maar aan de sprong die mijn, toch fragiele, hart maakte bij de ontdekking…

Verdorie! Byzance!
Welke Kerstman zond mij niet één maar twee CD’s??

BESTE BAT” van Pantxoa ta Peio! Live! De beste nummers van 40 jaar optreden!
Nee, ik ga nu de titels niet verklappen



☺♫

Eta bai! Eta bai!
Nik Euskarari bai ta bai!
Eta bai ! Eta bai !
Guk Euskarari BAI !!!

♫☺


«HEGALDAKA » van PIL PIL ! Jojo Bordagarai in het goede gezelschap van vader, zus en een vriend! Ik kom er later op terug!! Een zeer persoonlijke CD! Jojo Bordagarai is geen onbekende in Vlaanderen!

Van de emoties bekomen, ga ik op zoek naar een teken van de Kerstman die deze CD’s voor mij bestelde… Hij moet toch een boodschap gelaten hebben!

Ja! Ja! Een kaartje van 4 x 6 cm…

Natuurlijk! Ik had het moeten weten! Mijn Kerstmannen komen NOOIT uit het Noorden! Zij hebben wel baarden! Meestal toch!

En ik beeld me in dat deze Kerstman nu voor zijn raam staat, kijkend naar de zee en het prachtige strand dat voor hem ligt, luisterend naar… Naar…?



Bedankt!
Foto: Alain Hervochon

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire